song by ASAP Ferg
Shabba ft ASAP Rocky lyrics

Short nigga but my dick tall
What I told your bitch dog
Only thug nigga down at the Pitchfork
Dirty van bitches wanna suck my dick off
Pop a Xany for a penny get the hit floor
Run up in this shit raw
I got a girl, I ain't never got no fuckin' condoms
If she caught me, then that bitch would be pissed off
Real nigga shit, Fergy be mobbing all day, prolly with Marty or Jay, yeah man.
Them my niggas from back in the day, Tarzan ain't showing the space
He prolly the one with the K,
Fronting then he letting it spray
Two shots to a bomba clot man, Shabba Ranks let it go to your brain.
Front then he comin' your way, ya.
Let the semi dump, dump then he coming your way
Dump when the bad man come,
My youth don't rock with me
Coupe full of bad hoes, they all wanna come with me.
You got a coupe with a sad hoe
'Cause she wanna come with me

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Four gold chains like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Two bad bad like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.

[ASAP Rocky]
Skinny nigga but my dick long
Stank puss make my dick soft
Probably bumping R. Kelly sipping Cristal
So you know the whole world getting pissed on
I don't really give a fuck if you pissed off
I just bought a Mac-11 from the thrift store
Traded for my gold chain and my pistol
Shoot a rocket make a mothafucka' lift off.
Flacko be mobbing all day, when niggas out shopping that yay.
They chopping them choppas they handle my problems
Cause niggas be plotting these days
But the 'Rari kinda fast though, she told me pump my brakes
You stuck with a fat hoe.
and she wanna stuff her face
To all my Dominican girls, 'em, all my Caribbean girls, 'em
All my West Indian girls, 'em, I'da fuck a million girls, 'em
With a little ting a ling ling stu bella ring
Hit her with my ding-a-ling-a-ling, maybe run a train
And tell her my niggas wanna bang, in a little green
And she wanna hang with the gang what a nigga name.

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Four gold chains like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Two bad bad like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.

I was broke last week but today BE A NEW DAY!
Mothafuckas like cavities cause them niggas be too fake
Walk in this bitch with the new Wang, looking look Liu Kang??
With a blonde bitch that wanna snoop cane
Then she wanna get the Batman like Bruce Wayne (Master Bruce)

I be mobbing with the A, tear my whole body to ki
I don't give a fuck what you say,
My whole team like a parade
Twelvy got bags of the haze, Illi be smoking all day
Me and Rock run trains on the ho, he be like bitch don't touch my braids
Ty Beats ?? putting producers in graves,
Yams got a bottle of Henny, going straight to the face
Ty Nast got a bad ho, but she's tryna come my way, yay.
But he got my last ho, so shit man it's okay. SHABBA!

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Four gold chains like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.

Shabba, Sha-Shabba Ranks, Sha-Shabba Ranks
Eight gold rings like I'm Sha-Shabba Ranks.
Two bad bad like I'm Sha-Shabba Ranks
One gold tooth like I'm Sha-Shabba Ranks.